The judgement day

2011-05-18 @ 22:55:32
Nu på lördag, alltså den 21 maj, är det tydligen domedagen. Det är någon amerikanare som är kristen osv,som påstår att på den dagen var det 7000 år sedan (exakt!) Noaks Ark-händelsen. Tydligen kommer det att bli en stor jordbävning där hela världen kommer att utplånas.

Tur som det är så ska jag och Dajje grilla & kröka hos Jossa och Victor den dagen, så jag hoppas att jag är jävligt packad om detta skulle inträffa :)

Fast hur många gånger har man inte hört att jorden ska gå under? Man har ju hört alla slags teorier och ingen av de har stämt hitills. Så jag menar, det är inte så troligt att det skulle hända på lördag. hope not.

Jag är iallafall inte redo för döden än. Jag vill leva mer, uppleva mer, skaffa familj, få körkort och liksom känna av hur det känns att leva på riktigt. OCH TA STUDENTEN förstås... Alltså, om det finns en Gud, så är han ju väldigt elak om han låter jordens undergång vara typ tio dagar innan min student!!! Än så länge har jag bara spenderat mitt liv åt skolan, and nothing else. Hur kul är det liksom?

Jag vill kunna få barnbarn och jag vill uppleva att vara gammal. Jag är helt enkelt inte redo för "ett nytt liv" eller att helt enkelt bli ett spöke... hmm, vet inte riktigt vad man blir när man dör. Är lite delad där... Hoppas iallafall på ett ntt liv i så fall, på en annan planet, för jag är rädd för spöken, så skulle nog inte vilja se massa varje dag :(


Kanske kommer jordens undergång att se ut såhär? Coolt i så fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0