Natt

2011-11-20 @ 23:59:57
Just nu sitter jag i vardagsrummet medan Dajje är uppe i sängen och sover. Jag har nyss småätit lite chips som blev över i helgen och ska alldeles strax gå ut och röka.

Ibland önskar jag verkligen att jag kunde röka inomhus... Speciellt när det är sånt här väder (läs: Blåsigt och kallt!) så är det inte speciellt kul att gå ut.

Jag önskar att jag kunde göra som Carrie i Sex And The City.

Sitta vid datorn - Ta en cigg. Ligga i sängen - Ta en cigg. Hur skönt skulle inte det vara? :)) hehe



Men nu så är det som det är. När man röker inne så blir allt sämre. Och så menar jag verkligen ALLT!

1. Jag börjar röka mer då = Lever ett kortare liv och får sjukdomar.
2. Det blir större brandrisk
3. Det börjar stinka i huset och våra fina VITA väggar kommer sedan att vara gula.


Så min slutsats är faktiskt att det är bra att jag inte röker inne :) Fast jag ibland skulle vilja det då jag är föööör lat för att gå ut och röka. :(( Så får jag faktiskt hålla mig!!!

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0