Polaroid

2011-11-21 @ 14:07:30
ÅH va sugen jag blev på att köpa en Polaroid kamera nu!! Har suttit och goglat och hittat båda bra kameror, sämre kameror, billiga, dyra, gamla, nya... ja, allt mellan himmel och jord när det gäller Polaroid.

Men dessa två är det jag helst skulle kunna tänka mig att ha.

Fujifilm Instax 210 och en Polaroid 300.

Det skulle vara kul då fotona kommer ut på en gång.


Polaroid 300 kamera




Kamera 1: CoolStuff.se - 995 kr.

Kamera
2: Kaffebrus.nu - 1 099 kr.






Det som skiljer är ju storleken på bilderna. Med den svarta (fujin) så blir det större bilder.. :) Ska försöka klura på det och se vad jag kommer fram till :) Det blir ändå inte en sån just nu, men nästa år kanske? :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0