Zzz

2011-11-25 @ 08:59:30
Fyfan vad trött jag är idag. :( Somnade jätte sent igår, typ vid halv två tiden...

Men nu börjar det ordna upp sig, ska dricka upp kaffet nu och sedan hoppa in i duschen. Då blir man pigg iallafall :) Dusch + kaffe = bäst på morgonen. Wiee

Sedan ska jag iväg och jobba 12 - 18 i Liljeholmen. Det ska bli spännande om det är mycket folk som handlar skor idag :) Hoppas på det, då kanske tiden går mycket fortare.

Jag ska handla en primer från Maybelline och en puder från L'Oréal från H&M sen :) Det ska bli jätte bra. Jag har längtat efter en primer och ett puder. Kanske ska handla foundation också?? Hmm, får väl se vad som händer.


Ikväll ska jag och Dajje äta middag med Fredde och Ninni. Det ska bli gott och mysigt. Nu var det ju ett tag sedan vi åt där :) Måste ju fira in lönen på något sätt. heheee

Matte som gick i min klass ville träffas i helgen också, för Patrik fyller år idag. Så de ville att jag och Matilda skulle hänga med de ut på någon bar idag, men tyvärr så kunde jag inte :( Det vore kul någongång, och någongång ska vi alla hänga :D hihi

Nu ska jag hoppa in i duschen, vi höres senare :D Ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0