bröllop och jobb?

2011-09-28 @ 13:33:08
jag kan inte få bröllop ut ur mitt huvud. Det enda jag tänker på är bröllop... Vilka kommer vara där? Vad ska jag ha på mig? Kommer jag ha kul? Kommer jag känna mig obekväm i sällskapet? Vad ska jag göra när jag hälsar på min farfar? Känner han igen mig? Ska man köpa något? Kommer jag vara helt utanför den dagen? Kommer Lina att "hänga" med mig?

Det är så många olika tankar och i vissa fall vill jag inte ens gå på det. Men i vissa fall tror jag att det blir hur kul som helst. Jag får helt enkelt se. Men mest av allt är jag förvirrad p.g.a kläderna. Vad är det för dresscode på ett bröllop egentligen??



Idag lämnade Lina dessutom mitt CV och mitt personliga brev till hennes chef. Han skulle kanske höra av mig, eller jag ska iallafall vara beredd på det sa hon ;)
Hon sa också att hon enbart tog tjänstledigt. Hon sa: "Kanske kommer jag tillbaka efter 3 månader eller så kommer jag aldrig tillbaka. Så du är bara vikarie tills jag vet till 100 %". :) Så jag hoppas på att hon stannar i Thailand lääänge.

Fast hur som helst, erfarenheten behöver jag ju :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0