tack

2011-09-22 @ 14:08:46
åh va jag bara älskar alla hjälpsamma människor i världen. :) Ni är bäst.

idag har jag pratat endel med Lina. Hon ska säga ifrån sig på sitt jobb som ekonomiassistent för att åka till Thailand och "leva livet". Då erbjöd hon mit hennes jobb, vilket är huuuur snällt som helst.

Nästa vecka ska hon ge chefen mitt CV och mitt personliga brev och "slänga in ett god ord om mig" vilket är hur bra som helst. Det låter fantastiskt och nästan för bra för att vara sant tyvärr :(

Men jag hoppas att det blir bra ochg att de slipper en annns i platsbanken för då kommer säkert 100 000 stycken som jag konkurrerar mot. Vilket ger mig en vinstmarginal på 0,00000000001%. :((

Hon berättade också att farfar ska gifta sig, vilket lär bli spännande.... Vet inte riktigt om jag kommer våga gå. Bara om min fina pojkvän får följa med :) Annars känns det som att det blir lite stelt ibland. Fast jag vill så gärna träffa Lina, hon är ju så snäll och jag måste tacka henne angående jobbet :) Lite blandade känslor där.

Jag uppdaterar senare om hur det blir. Just nu ska jag fixa mig, för jag börjar jobba kl. 16:00! Ciao


+
= det som kommer att ske i framtiden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0